Follow us -Twitter
::food marketing news:: McCann Erickson Athen | Amita | Καμπάνια
Το λανσάρισμα των νέων χυμών Amita πορτοκάλι χαμηλή οξύτητα και Amita πορτοκάλι έξτρα βιταμίνη C, ανέλαβε η McCann Erickson. Καθώς στόχος των νέων brands είναι να καλύψουν -μαζί με την κλασική και το νέκταρ πορτοκάλι- κάθε ξεχωριστή ανάγκη των καταναλωτών, η McCann Erickson στήριξε ακριβώς σε αυτό το σημείο την επικοινωνία. Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει χιλιάδες πορτοκάλια με ονόματα επάνω τους, ένα για κάθε καταναλωτή και κάθε ανάγκη ξεχωριστά. Στο πλαίσιο του
λανσαρίσματος δημιουργήθηκε επίσης δημοσιογραφικό press kit, το οποίο περιείχε δύο ηχεία-πορτοκάλια για να ακούσουν όλοι τα μεγάλα νέα από το πορτοκάλι. Περιελάμβανε επίσης mini dvd με το τηλεοπτικό του λανσαρίσματος, καθώς και ένα φυλλάδιο που παρουσιάζει αναλυτικά τους νέους χυμούς Αmita.
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=37&la=1&ct=4&arID=30598