http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Bar Academy Hellas


Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 27/5
Ώρες: 12:00-17:30
Δηλώσεις Συμμετοχής: έως 26/5/2010
Θέσεις: 10

Πέρα από το κλασικού τρόπους ψυχαγωγίας για πολλά χρόνια οι bartenders χρησιμοποιούσαν τα ταχυδακτυλουργικά-μαγικά κόλπα για να ψυχαγωγούν τους πελάτες του. Μετά από παράκληση πολλών bartender η bar academy αποφάσισε να δημιουργήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ταχυδακτυλουργικών για Bartenders. Το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο στην φύση της εργασίας του bartender και οι συμμετέχοντες θα λάβουν γνώσεις που θα μπορούν να χρησιμοποιούν άμεσα στην εργασία τους.

Εισηγητές:Γιάννης Μποζοβιτς

Κόστος Συμμετοχής: 90 ευρώ

Τρόποι για να δηλώσετε συμμετοχή ή το ενδιαφέρον σας:
1. Στη Φόρμα συμμετοχής(http://www.baracademy.gr/contact.php )
2. E-mail: info@baracademy.gr
3. Στο τηλέφωνο: +30 210 64 700 30 begin_of_the_skype_highlighting +30 210 64 700 30 end_of_the_skype_highlighting
4. στον χώρο μας: Βελεστίνου 28 (Στάση Μετρό Πανόρμου), Αθήνα

"Εφιάλτης στην κουζίνα": Σήμερα στις 22.15 στον Alpha

http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1186/105/n90369088828_3256.jpg
Ένα εστιατόριο στην Ερέτρια έχει ζητήσει τη βοήθεια του Έκτορα Μποτρίνι. Ο Νίκος και η Γεωργία διέθεσαν όλα τους τα χρήματα ενώ δανείστηκαν κι άλλα για να φτιάξουν ένα εστιατόριο που θα εξασφάλιζε ένα καλύτερο μέλλον για τις κόρες τους. Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα υπολόγιζαν και η δουλειά δεν πηγαίνει καθόλου καλά. Επιπλέον, οι σχέσεις των μελών της οικογένειας δεν είναι αρμονικές και ο οξύθυμος χαρακτήρας του πατέρα δυσκολεύει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Θα μπορέσει ο σεφ μας να βοηθήσει να εξομαλυνθούν οι σχέσεις των μελών της οικογένειας ώστε να ενώσουν τις δυνάμεις τους για τη σωτηρία του εστιατορίου;

www.efialtisstinkouzina.gr

www.greektourism2020.gr

http://www.greektourism2020.gr/uploads/tf/GT2020_index_v2_03.gif
Το www.greektourism2020.gr είναι ο νέος χώρος δημόσιας διαβούλευσης στο διαδίκτυο με θέμα τον τουρισμό. Ο κάθε ενδιαφερόμενος, απλός πολίτης, εκπρόσωπος τουριστικής επιχείρησης ή μέλος της ευρύτερης τουριστικής οικονομίας, μπορεί να σχολιάσει / καταθέσει προτάσεις που αφορούν σε καίρια θέματα του τουρισμού, όπως η Διαχείριση Κρίσεων, η Διοικητική Διάρθρωση του Ελληνικού Τουρισμού, το Περιβάλλον και οι Κλιματικές Αλλαγές, η Επικοινωνιακή Στρατηγική, η Επιστημονική Υποστήριξη του Τουρισμού κ.ά.

Το www.greektourism2020.gr έχει σκοπό να προσφέρει ένα βήμα ελεύθερης έκφρασης των ενδιαφερομένων, από το οποίο και σε συνδυασμό με ανάλογες δράσεις δημόσιας διαβούλευσης, θα προκύψει σειρά αναπτυξιακών προτάσεων για την τουριστική οικονομία της χώρας μας.

Η δημιουργία της ιστοσελίδας εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο δράσεων του ΣΕΤΕ για την πρωτοβουλία "Ελληνικός Τουρισμός 2020". Με το πέρας των συζητήσεων και όταν οι διάφορες απόψεις αποκρυσταλλωθούν σε προτάσεις στρατηγικής, θα προταθεί ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο, το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει την κοινωνικά αποδεκτή Λευκή Βίβλο για την ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής οικονομίας.

Ο ΣΕΤΕ καλεί κάθε ενδιαφερόμενο για τον τουρισμό, να επισκεφθεί την ιστοσελίδα και να καταθέσει τις απόψεις του.

Αποκλειστικός χορηγός της πρωτοβουλίας είναι η Eurobank.

Τατιάνα Ρόκου - Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

www.greektourism2020.gr

Το www.greektourism2020.gr είναι ο νέος χώρος δημόσιας διαβούλευσης στο διαδίκτυο με θέμα τον τουρισμό. Ο κάθε ενδιαφερόμενος, απλός πολίτης, εκπρόσωπος τουριστικής επιχείρησης ή μέλος της ευρύτερης τουριστικής οικονομίας, μπορεί να σχολιάσει / καταθέσει προτάσεις που αφορούν σε καίρια θέματα του τουρισμού, όπως η Διαχείριση Κρίσεων, η Διοικητική Διάρθρωση του Ελληνικού Τουρισμού, το Περιβάλλον και οι Κλιματικές Αλλαγές, η Επικοινωνιακή Στρατηγική, η Επιστημονική Υποστήριξη του Τουρισμού κ.ά.

Το www.greektourism2020.gr έχει σκοπό να προσφέρει ένα βήμα ελεύθερης έκφρασης των ενδιαφερομένων, από το οποίο και σε συνδυασμό με ανάλογες δράσεις δημόσιας διαβούλευσης, θα προκύψει σειρά αναπτυξιακών προτάσεων για την τουριστική οικονομία της χώρας μας.

Η δημιουργία της ιστοσελίδας εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο δράσεων του ΣΕΤΕ για την πρωτοβουλία "Ελληνικός Τουρισμός 2020". Με το πέρας των συζητήσεων και όταν οι διάφορες απόψεις αποκρυσταλλωθούν σε προτάσεις στρατηγικής, θα προταθεί ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο, το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει την κοινωνικά αποδεκτή Λευκή Βίβλο για την ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής οικονομίας.

Ο ΣΕΤΕ καλεί κάθε ενδιαφερόμενο για τον τουρισμό, να επισκεφθεί την ιστοσελίδα και να καταθέσει τις απόψεις του.

Αποκλειστικός χορηγός της πρωτοβουλίας είναι η Eurobank.

Τατιάνα Ρόκου - Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

Η ΝΕΝΑ ΙΣΜΥΡΝΟΓΛΟΥ στο SANI GOURMET

Οι γευστικές αναζητήσεις μας οδήγησαν στο εστιατόριο Ντομάτα στη Μαρίνα του Sani. Guest chef η Νένα Ισμυρνόγλου, από τις πιο γνωστές Ελληνίδες σεφ, που έχουν καταφέρει με το ταλέντο αλλά και τον χαρακτήρα τους να επικρατήσουν στον ανδροκρατούμενο χώρο της επαγγελματικής μαγειρικής. Γεννημένη στην Αθήνα, με ρίζες από τη Σμύρνη, την Κωνσταντινούπολη και την Καππαδοκία, εργάστηκε στην Οία της Σαντορίνης σε γνωστά εστιατόρια, το «Milos» στη Νέα Υόρκη, τον «Κουκούμαβλο» και το «1800», ενώ το 1992 ανέλαβε στο αθηναϊκό εστιατόριο «Καλλίστη» που βραβεύτηκε πολλές συνεχόμενες χρονιές με «Χρυσό Σκούφο». Ανέλαβε το εστιατόριο «Γεύσεις με Ονομασία Προέλευσης» από το 2002 έως σήμερα, με μια διακοπή από το 2006 έως το 2008, οπότε υπήρξε υπεύθυνη σεφ στο εστιατόριο «Pasaji».

Το μενού που ετοίμασε η Νένα για το κοινό του Sani Gourmet,έχει γεύσεις ανάλαφρες, διακριτικές, πρωτότυπες βασισμένες σε εγχώριες, κυρίως, εποχιακές πρώτες ύλες.

To μενού:

Ταρτάρ καραβίδας με φράουλες και γλυκολέμονο
Μπαρμπούνι μαριναρισμένο σε θαλασσινό αλάτι με κους -κους λαχανικών
Φάβα με τσιπς παντζαριού, σαφρανάτο λαδολέμονο και λεπτές φετούλες από ελιές Χαλκιδικής συνδυασμός με Μελιαστό, Κτήμα Σπυρόπουλου.


Σαλάτα με πράσινα σπαράγγια, αγγιναρούλες, αμπελοφάσουλα, ανοιξιάτικα αρωματικά με λαδολέμονο ντομάτας με βασιλικό.
Καλαμαράκι στη σχάρα με λαδολέμονο λαχανικών πάνω σε καπνιστή μελιτζανοσαλάτα αρωματισμένη με μαστίχα
Αλεξάνδρα, Κτήμα Κλαούντια Παπαγιάννη


Παγωμένα κεράσια, κορόμηλα με γλυκόξυνες σταγόνες από τζίντζερ και θυμαρίσιο μέλι

Δροσερό καρπάτσιο από μαριναρισμένο βοδινό κρέας με ζελέ κόκκινου κρασιού και ζεστό γαλακτομπούρεκο από πουρέ πατάτας, με σιρόπι κόκκινου κρασιού, αρωματισμένο με φρέσκια βανίλια
Tempranillo, Κτήμα Παυλίδη

Πρόβεια γραβιέρα ηπείρου , λαδογραβιέρα Μυτιλήνης και αρσενικό Νάξου.
Συνοδεύονται από ανθόμελο Χαλκιδικής και «μαρμελάδα» από ξερά σύκα
Γεροβασιλείου Ερυθρός, Κτήμα Γεροβασιλείου


Παγωτό από μακεδονίτικο χαλβά σε σουσαμένια φύλλα μελιού με σάλτσα από ταχίνι, πευκόμελο Χαλκιδικής και πικραμύγδαλο Μοσχάτο Λήμνου, Τσάνταλης

krasiagr.blogspot.com

::super market news:: Ατλάντικ: Αντικατάσταση μέλους του Δ.Σ.

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/atlantic200_67098_643546.jpg

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ατλάντικ εξέλεξε ως νέο μέλος αυτού τον κ. Παναγιώτη Αποστόλου, ως εκτελεστικό μέλος, σε αντικατάσταση του κ. Νικόλαου Σωτηρίου εκτελεστικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου, ο οποίος παραιτήθηκε στις 17/5/2010.

euro2day.gr

::feta news:: Μιχ. Καρχιμάκης: Αναποτελεσματικό το πλαίσιο προστασίας για τη φέτα στο εξωτερικό

«Πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειες μας, είναι κυρίως το ότι στις διεθνείς αγορές κυκλοφορούν προϊόντα άλλων χωρών και με παραπλανητικές ονομασίες και σήματα προσπαθούν να εξαπατήσουν καταναλωτές. Ότι δηλαδή, το προϊόν είναι ελληνική φέτα και αποκομίζουν όπως όλοι ξέρουμε, παράνομα οφέλη. Στην πράξη δηλαδή, πρέπει να αναμορφώσουμε τη διαδικασία ελέγχου της ονομασίας «φέτα», από όποιες αγορές των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις τρίτες χώρες», ανέφερε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μιχ. Καρχιμάκης στη βουλή.

«Σε αυτές τις αγορές πραγματικά, δεν είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα που μέχρι σήμερα υπάρχουν, σε σχέση πάντα με την προστασία του εθνικού μας προϊόντος, γιατί, η απλή καταγραφή των περιστατικών καταστρατήγησης του σήματος της φέτας και η παρακολούθηση των αγορών δεν επαρκεί πια. Πρέπει να μπούμε σε πιο συστηματικούς ελέγχους και οι εμπορικοί μας ακόλουθοι να είναι πιο κοντά στις ξένες αγορές.

Πρέπει λοιπόν, να περάσουμε σε ένα άλλο επίπεδο προστασίας με βάση το οποίο θα επιτυγχάνουμε την επιβολή οικονομικών κυρώσεων σε όσες εταιρίες και φορείς καταστρατηγούν το κοινοτικό δίκαιο, αναφορικά με τη φέτα.

Ο στόχος μας είναι από την απλή καταγραφή καταγγελιών, υποβολή συστάσεων να περάσουμε στο επίπεδο -και στο διεθνές επίπεδο, στο εξωτερικό- των οικονομικών κυρώσεων με αποτρεπτικό χαρακτήρα για τους παραβάτες.

Οι διεργασίες με τις υπηρεσίες του Υπουργείου Εξωτερικών φέρνουν αποτελέσματα μέχρι ενός ορίου. Αλλά οφείλουμε, με βάση τη σπουδαιότητα του προϊόντος να υιοθετήσουμε και σύγχρονες νομικές μεθόδους οικονομικών διεκδικήσεων, ξεπερνώντας τις απλές συστάσεις και τις διαβεβαιώσεις.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, έχουν κινηθεί και άλλα κράτη- μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για αντίστοιχης σημασίας εθνικά τους προϊόντα με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, των οποίων τα παραδείγματα και την εμπειρία είμαστε αποφασισμένοι και θέλουμε να αξιοποιήσουμε.

Είμαστε αποφασισμένοι, να βάλουμε πλάτη για να στηρίξουμε όσο περισσότερο μπορούμε το εθνικό μας προϊόν. Γιατί ξέρουμε, ότι αποτελεί όχι μόνο το σημαντικότερο εργαλείο στήριξης της κτηνοτροφίας της χώρας μας, αλλά και γιατί προσβλέπουμε ότι στο πλαίσιο της δημιουργίας ενός ισχυρού αγροτοδιατροφικού τομέα παραγωγής η φέτα μπορεί και πρέπει να παίξει ένα κυρίαρχο ρόλο», κατέληξε ο κ. Καρχιμάκης.

paseges.gr

::coffee news:: Nestle: Προληπτική ανάκληση γυάλινης συσκευασίας ποκιλιών καφέ.

http://elliebrown.files.wordpress.com/2010/03/nestle.gif
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, παρατηρήθηκε ότι μεμονωμένες συσκευασίες αυτού του τύπου είναι πιθανόν να σπάσουν κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και αυτό δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό λόγω του αδιαφανούς, πλαστικού περιβλήματος

Η Nestle ανακαλεί εθελοντικά και για προληπτικούς λόγους τη γυάλινη συσκευασία 100 g με αδιαφανές, πλαστικό περίβλημα σε ολόκληρο το βάζο των ακόλουθων ποικιλιών καφέ: Alta Rica, Alta Rica Decaff, Cap Colombie, Suraya και Espresso.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, παρατηρήθηκε ότι μεμονωμένες συσκευασίες αυτού του τύπου είναι πιθανόν να σπάσουν κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και αυτό δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό λόγω του αδιαφανούς, πλαστικού περιβλήματος, με αποτέλεσμα την πιθανότητα να περιέχουν μικρά κομμάτια γυαλιού.

Για καθαρά προληπτικούς λόγους η εταιρία αποφάσισε να αποσύρει τις συγκεκριμένες συσκευασίες από όλα τα σημεία πώλησης. Η ανάκληση αυτή αφορά μόνο σε προϊόντα της συγκεκριμένης γυάλινης συσκευασίας. Όλες οι υπόλοιπες συσκευασίες είναι απολύτως ασφαλείς.
imerisia.gr

::wine news:: Χρυσσαλίς

Περιοχή:Λήμνος
Ποικιλία:Μοσχάτο Αλεξανδρείας

Η εταιρία Ματάμη γνωστή για τον συμβουλευτικό χαρακτήρα που προσφέρει σε οινοποιεία, ζυθοποιεία αλλά και αποσταγματοποιεία, θέλοντας να διευρύνει τις δραστηριότητες τις, αλλά και να αναδείξει το επίπεδο παροχών που μπορεί να προσφέρει αποφάσισε να δημιουργήσει μια σειρά προϊόντων υψηλής ποιότητας.
Έτσι δημιουργήθηκε το

Xρυσσαλίς, για τη δημιουργία του οποίου χρειάστηκε αρκετός χρόνος προετοιμασίας και μελέτης ως προς το μέρος απ' όπου θα προέρχεται η πρώτη ύλη αλλά και τις τεχνικές οινοποίησης του.
Η Χρυσαλλίς είναι ένας λευκός ημίγλυκος αφρώδης οίνος που οινοποιήθηκε με τη μέθοδο charmat.
Έχει χρώμα ελαφρύ λεμονοπράσινο, ελκυστικό μπουκέτο φρεσκοκομμένων φρούτων, ανθέων και νότες φυτικότητας. Στην παλέτα η ψηλή οξύτητα ισορροπεί θαυμάσια τη γλυκύτητα και σε συνδυασμό με τις επίμονες φινετσάτες φυσαλίδες προσφέρει ευχάριστη δροσιστική αίσθηση που οδηγεί σε μακριά γλυκιά επίγευση. Αλκοόλ 11%. Περιορισμένη παραγωγή 6.500 φιαλών.
Τιμή:15€
Βαθμολογία:17+

krasiagr.blogspot.com

::wine news:: Δραματική μείωση στην αγορά οίνου καταγράφει η ΚΕΟΣΟΕ και ζητά την εφαρμογή των εθνικών και κοινοτικών διατάξεων από το Υπ.ΑΑΤ

Δραματική μείωση στην αγορά οίνου καταγράφει η ΚΕΟΣΟΕ και ζητά την  εφαρμογή των εθνικών και κοινοτικών διατάξεων από το Υπ.ΑΑΤ

Σε απόγνωση βρίσκονται οι Έλληνες οινοποιοί που βλέπουν – σύμφωνα με τα στοιχεία της Κεντρικής Συνεταιριστικής Ένωση Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ) – την αγορά να «βουλιάζει», καταγράφοντας μείωση 45% στις πωλήσεις κρασιών τόσο των εμφιαλωμένων, όσο και των χύμα. Την ίδια στιγμή τα αποθέματα, σύμφωνα με όσα αναφέρει στον ΑγροΤύπο ο διευθυντής της ΚΕΟΣΟΕ, κ. Παρασκευάς Κορδοπάτης, που έχουν στις δεξαμενές τους οι οινοποιητικές μονάδες έχουν φθάσει σε επίπεδα ρεκόρ, ενόψει μάλιστα του καινούργιου τρύγου, που ποσοτικά αναμένεται να είναι μεγάλος. « Η μείωση της τάξης του 45% που κάνει λόγο η Ένωση υπολογίζεται από τις αρχές του 2010 και έχει να κάνει με την οικονομική κρίση την οποία βιώνουμε. Είναι μια πολύ μεγάλη μείωση αν ωστόσο δούμε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα με την πτώση να αγγίζει ακόμα και τα 60%», αναφέρει ο κ. Κορδοπάτης στον ΑγροΤύπο. Και προσθέτει: «Το φαινόμενο αυτό όμως δεν ξεκίνησε τώρα αφού το 2009 στις αποθήκες είχαμε 251.000 τόνους απόθεμα. Αυτή η ποσότητα ήταν το δεύτερο κατά σειρά ιστορικό απόθεμα». Δεδομένης της συσσώρευσης των παραπάνω προβλημάτων η ΚΕΟΣΟΕ ζητά επιμόνως συνάντηση με την υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης.

«Έχουμε κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις να της υποβάλλουμε οι οποίες δεν είναι οικονομικού χαρακτήρα αλλά θεσμικού και θα πρέπει να εφαρμοστούν από τον ερχόμενο τρύγο. Ειδικότερα ζητάμε την εφαρμογή της κοινοτικής και της ελληνικής νομοθεσίας της ΚΟΑ Οίνου και προτείνουμε κάποια πράγματα που έχουν να κάνουν με τα σταφύλια διπλής και τριπλής χρήσης, τα οποία μπαίνουν παράτυπα στον τομέα. Ποτέ στην Ελλάδα το κράτος δεν εφάρμοσε την νομοθεσία έτσι όπως προβλέπεται. Αυτό δημιούργησε στρεβλώσεις στην αγορά τις οποίες πληρώνουμε σήμερα. Ο τομέας μας είναι μια μικρογραφία του δημοσιονομικού προβλήματος του κράτους. Επιτέλους όπως ξεκίνησε η κυβέρνηση τώρα να εφαρμόζει τους νόμους έστω και μετά από μια 30ετία να εφαρμοστούν και στον τομέα μας. Δεν ζητάμε χρήματα», μας δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθυντής της ΚΕΟΣΟΕ.

Επιστολή στη Μπατζελή

Παράλληλα θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι οινοποιητικές μονάδες αντιμετωπίζουν οξύτατο πρόβλημα ρευστότητας, καθώς έχει διευρυνθεί το χρονικό περιθώριο πιστώσεων στις συναλλαγές τους με τις αλυσίδες λιανικού εμπορίου, ενώ τα τελικά σημεία διανομής πιέζουν συνεχώς τα οινοποιεία για μειώσεις τιμών, που ισοδυναμούν με πωλήσεις κάτω του κόστους.
Αυτά επισημαίνει σε επιστολή της προς την ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων η διοίκηση της τριτοβάθμιας κλαδικής οργάνωσης των αμπελουργικών και οινοποιητικών συνεταιρισμών – ΚΕΟΣΟΕ, ζητώντας παράλληλα τη λήψη άμεσων μέτρων προτού η κατάσταση φθάσει, όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζει, στο απροχώρητο.
Ανάμεσα στα μέτρα αυτά, τονίζεται στην επιστολή, είναι η πιστή εφαρμογή των εθνικών και κοινοτικών διατάξεων, ώστε να αντιμετωπιστούν παράνομες πρακτικές, που στρεβλώνουν την εγχώρια αγορά κρασιού, όπως επίσης και ο έλεγχος των ενδοκοινοτικών συναλλαγών οίνων και η διάθεση «ελληνοποιημένων» κρασιών στην αγορά.

agrotypos.gr

::Johnnie Walker news::“Walk with Giants” και κάνε το όνειρο σου πραγματικότητα, τόσο απλά.

Το Johnnie Walker τρέχει τις τελευταίες εβδομάδες μια αρκετά ιδιαίτερη ενέργεια, το “Walk with Giants” στόχος της οποία είναι να δώσει την ευκαιρία στο κοινό να εμπνευστεί, να επιλέξει και να καταγράψει τη δική του διαδρομή, παρακολουθώντας την πορεία σημαντικών προσωπικοτήτων απ’ όλο τον κόσμο, με έναν τόνο αισιόδοξο και ανθρώπινο. Οι προσωπικότητες οι οποίες μοιράζονται τα μικρά μυστικά της επιτυχίας τους δεν είναι άλλοι από τους Lewis Hamilton (νεότερος πρωταθλητής της F1), Richard Branson (ιδρυτής της Virgin – ο οποίος έχει δώσει ένα αρκετά ενδιαφέρον TED Talk), Ranulph Fiennes (διάσημος εξερευνητής), John Hegarty (θρύλος της διαφήμισης) και Ozwald Boateng (guru υψηλής ραπτικής).

Το Walk with Giants όμως θέλει να (σας) πάει ένα βήμα παρακάτω, καθώς καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να στείλουν τη δική τους ιστορία με την μέχρι τώρα πορεία τους ή απλά το επόμενο βήμα που θέλουν να πραγματοποιήσουν. Όλα αυτά σύντομα και περιεκτικά, δηλαδή σε 420 χαρακτήρες κειμένου -αριθμός πολύ μεγαλύτερος από τους 140 χαρακτήρες που χρησιμοποιείτε τόσο καιρό στο Twitter- ή ένα προσωπικό home made video το οποίο δεν θα ξεπερνά σε διάρκεια τα δύο λεπτά, το οποίο θα μοιραστείτε από τη σελίδα του Johnnie Walker Greece στο facebook. Αν αναρωτιέστε για ποιο λόγο υπάρχει ο περιορισμός νομίζω πως η απάντηση είναι προφανής: οι doers δεν μιλάνε πολύ για τα όνειρα τους, απλά τα πραγματοποιούν! Όλα αυτά μέχρι χθες στις 19 Μαϊου, όποτε ολοκληρώθηκε η φάση των συμμετοχών του διαγωνισμού. Αν κερδίσατε, το JW θα σας βοηθήσει να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα! Τόσο απλά!

Disclaimer: Το παραπάνω post είναι μέρος της ενέργειας Walk with Giants του Johnnie Walker.

away.gr

::foodsafety news:: Ποιός έβαλε λυσοζύμη στο τυρί μου!

Κοιτάς τα συστατικά στο σακκουλάκι με το τριμμένο τυρί λίγο πριν ρίξεις μια ικανή ποσότητα στην μακαρονάδα σου και η παρουσία λυσοζύμparmezana.jpgης Ε1105 σε ξενίζει; Ποιός έβαλε Ε1105 στην παρμεζάνα μου; Η λυσοζύμη είναι ένα ένζυμο με αντιβακτηριακή δράση που χρησιμοποιείται στην τυρομκομεία ως φυσικό αντιμικροβιακό μια και αποικοδομεί το κυτταρικό τους τοίχωμα. Το ένζυμο χρησιμοποιείται παγκοσμίως, κυρίως σε μέσης και μακράς ωρίμανσης τυριά, και προστίθεται στην καλλιλέργεια του τυριού πριν την προσθήκη της πυτιάς κατά την τυροκόμηση. Συνηθίζεται μια δοσολογία 20 γραμμαρίων λυσοζύμης στον τόνο του παραγώμενου τυριού. Βασικός στόχος της χρήσης του ενζύμου είναι η αναστολή της βουτυρικής ζύμωσης που προκαλείται στα τυριά από το Clostridium tyrobutyricum. Παράλληλα όμως έχει καταγραφεί γενικότερη αντιμικροβιακή δράση στα κλοστρίδια, αλλά και στις λιστέριες. Μάλλον λοιπόν δεν πρέπει να σου κοπεί η όρεξη με αυτό που διάβασες και να σηκωθείς από το τραπέζι νηστικός. Η λυσοζύμη είναι πρωτείνη με ενζυμική δράση παρούσα ως συστατικό των δακρύων, του σάλιου, του αίματος αλλά και του γάλακτος των θηλαστικών. Ως πρόσθετο τροφίμων κυκλοφορεί ως σκόνη και απομονώνεται από ασπράδι αυγών και εδώ γεννιέται ένα ερωτηματικό που η επιστημονική κοινότητα δεν έχει δώσει σαφή απάντηση ακόμη. Άτομα αλλεργικά στα αυγά είναι ασφαλή να καταναλώσουν τυροκομικά με λυσοζύμη; Έχουν κατά τον EFSA καταγραφεί περιστατικά αλλεργικής αντίδρασης σε τυρί με λυσοζύμη σε ανθρώπους αλλεργικούς στα αυγά.
foodsafety.pblogs.gr

::beer news::Λανσάρισμα της Fix από την Ashley & Holmes

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUbuaHewNi4r2yinEwAFC-4bbXw4W89J5JwhBFMdsHDt9WKvQixCrvZwMDc7C94MGE9LI_R0F38Nf6hl89j0rKYWzMC9pX-87BRavGmXBXB2F6W_206kGiuQs3VpikHIGu4s1CEqCSZvUg/s400/Fix+%CE%9C%CE%A0%CE%A5%CE%A1%CE%91.jpg

H Ashley & Holmes επαναλανσάρει την ιστορική μπίρα Fix που κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού είναι οι Σάκης Μπουλάς, Πέτρος Φιλιππίδης και Παύλος Χαϊκάλης, οι οποίοι αναπολούν παλιές καλές στιγμές των νεανικών τους χρόνων και εκπλήσσονται ευχάριστα όταν ανακαλύπτουν ότι η αγαπημένη τους μπύρα Fix ξαναμπαίνει στη ζωή τους. Η καμπάνια με slogan «Ποια να συγκριθεί μαζί σου» είναι στον αέρα με τηλεοπτικό που επιμελήθηκε η Le Spot Productions, με creative outdoor καθώς και με branding σε μεταφορικά μέσα, σε Αθήνα και σε άλλες πόλεις. Τα media χειρίζεται η United Media, τις Δημόσιες Σχέσεις η Politics, ενώ η Zen Team επιμελήθηκε τη δημιουργία του site fix-beer.gr, το οποίο συνδέει την ιστορία της Fix με το σήμερα.

Marketing Week Online( 20 Μαΐου 2010)
maketingweek.gr

::food news:: Χουντής: Οριακά απορρίφθηκε η "κόλλα κρέατος".

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο απέρριψε σήμερα με διαφορά μόλις μιας ψήφου τη χρήση βόειας ή χοιρινής θρομβίνης, ενός ζωικού ενζύμου που χρησιμεύει στη συγκόλληση κομματιών κρέατος πριν αυτά διοχετευθούν στην αγορά ώστε να φαίνονται σαν ενιαίο κομμάτι.Προκειμένου να απαγορευθεί η χρήση αυτής της "κόλλας κρέατος"..... απαιτείτο απόλυτη πλειοψηφία, δηλαδή οι μισοί ευρωβουλευτές συν ένας, σύνολο 369 ψήφοι. Το ψήφισμα που απαγόρευε τη χρήση αυτής της πρόσθετης ουσίας πέρασε με 370 ψήφους και την Ομάδα των Χριστιανοδημοκρατών να το αντιπαλεύει.

Το σχέδιο οδηγίας της Επιτροπής προέβλεπε τη χρήση ενός σκευάσματος ενζύμου βασιζόμενου στη θρομβίνη ως πρόσθετο για τρόφιμα ανασύστασης. Η θρομβίνη έχει το χαρακτήρα "κρεάτινης κόλλας" με σκοπό τη συνένωση ξεχωριστών τεμαχίων κρέατος για την παραγωγή ενός ενιαίου προϊόντος κρέατος, με συνέπεια τον αποπροσανατολισμό του καταναλωτή. Αυξάνει τον κίνδυνο της βακτηριακής μόλυνσης και φυσικά την τιμή του τελικού προϊόντος του κρέατος γιατί εμφανίζεται ως ενιαίο τεμάχιο.

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής με την ψήφο του αντιτάχθηκε στο σχέδιο οδηγίας της Επιτροπής και δήλωσε ότι "τέτοιου είδους μεθοδεύσεις αποπροσανατολίζουν τον καταναλωτή σε σχέση με την κατάσταση του τελικού προϊόντος διατροφής. Ο νέος Επίτροπος κ. Dalli για δεύτερη φορά μετά τον πρόσφατο διορισμό του υποπίπτει σε νέο ολίσθημα αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις της πολιτικής που προωθεί στον τομέα της ασφάλειας των τροφίμων και της δημόσιας υγείας. Τόσο η έγκριση της μεταλλαγμένης πατάτας από τον αρμόδιο Επίτροπο όσο και οι προσπάθειές του για την έγκριση της "κρεάτινης κόλλας" αποτελούν στοιχεία ενός αναπτυξιακού μοντέλου που τοποθετεί το κέρδος πάνω από την ποιότητα διατροφής και τη δημόσια υγεία, ενώ αυτό που προέχει είναι η διασφάλιση της μέγιστης δυνατής προστασίας του καταναλωτή".

agrochannel.com

::food news:: Ανάρπαστοι οι κομποστοποιητές


ImageΜέσα σε λίγες εβδομάδες από την έναρξη του πιλοτικού προγράμματος ανακύ- κλωσης οργανικών απορριμμάτων στον Δήμο Ιάρδανου Ηλείας, οι κάδοι που προμηθεύτηκε ο δήμος έγιναν ανάρπαστοι.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πρώτη», σύντομα θα δοθεί παραγγελία για καινούργιους κάδους ενώ ο δήμαρχος ξεκίνησε ενημερωτική εκστρατεία αποστέλλοντας σε όλους τους δημότες επιστολή όπου αναλύονται οι τρόποι και τα πλεονεκτήματα της κομποστοποίησης.

Στην επιστολή αναλύονται τα οφέλη της κομποστοποίησης και ο τρόπος ορθής χρήσης των κάδων. Κομποστοποίηση ουσιαστικά είναι η βιολογική αερόβια επεξεργασία μετατροπής των οργανικών απορριμμάτων σε φυσικό λίπασμα για τον κήπο.

Ποια απορρίματα όμως μπορούν να αποτεθούν στον ειδικό κάδο; Απορρίμματα κουζίνας (υπολείμματα τροφών, φρούτα, λαχανικά, ψωμιά, καφές, τσάι, αυγά, τυριά, όχι όμως κρέας και ψάρι), απορρίμματα κήπου (φύλλα, μικρά κλαδιά, χόρτα, γρασίδι, λουλούδια, χώμα στάχτη), απορρίμματα υγρής μορφής(γάλα, χυμοί φρούτων, υγρά τρόφιμα με ημερομηνία λήξης) μπορούν να ενταχθούν στο οικιακό κομπόστ.

Το κομπόστ είναι εξαιρετικό λίπασμα για όλα τα δέντρα και τα λουλούδια και συγχρόνως βελτιώνει την ποιότητα του χώματος.Τα πλεονεκτήματα της κομποστοποίησης είναι αρκετά, μεταξύ των οποίων η μείωση κατά 36% του όγκου των δημοτικών απορριμμάτων, παράγει πολύ καλής ποιότητας λίπασμα, αναπτύσσει την οικολογική συνείδηση και συντελεί ουσιαστικά στον οικονομικό προϋπολογισμό μιας οικογένειας.

Σκοπός της δημοτικής αρχής είναι η μείωση του όγκου των απορριμμάτων έως και 50%. «Πιστεύουμε ότι με την ανακύκλωση γυαλιού, χαρτιού, αλουμινίου και πλαστικού, ένα πρόγραμμα που «αγκαλιάστηκε» θερμά εξ' αρχής από τους δημότες, και τώρα με την κομποστοποίηση θα πετύχουμε το στόχο μας» δηλώνει ο δήμαρχος Ιάρδανου Λάμπης Αριστειδόπουλος. Μέσα στις επόμενες ημέρες ο Δήμος Ιάρδανου προγραμματίζει από κοινού με τον Σύνδεσμο Διαχείρισης Απορριμμάτων ημερίδα ενημέρωσης στο Βούναργο, έδρα του δήμου, με θέμα την ανακύκλωση και την κομποστοποίηση.

agronews.gr

::milk news:: ΣΕΚ κατά γαλακτοβιομηχανιών για τις μειώσεις τιμών στο γάλα


Οι γαλακτοβιομηχανίες με πρόσχημα ότι οι αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ αυξάνουν συνεχώς τον χρόνο πληρωμής, ενώ αυτές εισπράττουν σχεδόν άμεσα, συνεχίζουν τη μείωση των τιμών, ιδιαίτερα αγελαδινού γάλακτος, ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη οι τιμές παραγωγού συνεχώς αυξάνονται, αναφέρει σε ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Ελληνικής Κτηνοτροφίας.

Σήμερα «χτύπησε» η ιδιωτική γαλακτοβιομηχανία ΄Ολυμπος, η οποία μείωσε την τιμή αγοράς γάλακτος και αύξησε τον χρόνο πληρωμής των παραγωγών.

«Αυτό συμβαίνει ενώ στις συναντήσεις που έγιναν τις προηγούμενες ημέρες γαλακτοβιομηχάνων και ΣΕΚ με την Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κα Μπατζελή, δέχθηκαν ουσιαστικά να μην συνεχίσουν την μείωση τιμών παραγωγού, ενώ ο ΣΕΚ ζητούμε την αύξηση τιμών», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας, κ. Παναγιώτης Πεβερέτος.

Ανησυχία επικρατεί όμως και μεταξύ των αιγοπροβατοτρόφων, μετά τις τελευταίες διαδόσεις περί μείωσης από γαλακτοβιομήχανους και τυροκόμους περί μείωση της τιμής του αιγοπρόβειου γάλακτος.

«Η κατάσταση φτάνει πια στο απροχώρητο», επισημαίνει ο ΣΕΚ, που δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν θα ανεχθεί τέτοιου είδους πρακτικές από τις γαλακτοβιομηχανίες και εκφράζει την αποφασιστικότητα των Ελλήνων κτηνοτρόφων να αντιδράσουν με όποιο μέτρο κρίνουν σκόπιμο.

paseges.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr