Η Spot JWT δημιούργησε τη νέα ταινία για τους χυμούς Life της ΔΕΛΤΑ, με την υπογραφή «Η ζωή είναι Life».
Η ταινία αναδεικνύει τις γεύσεις της σειράς, μέσα σε ένα κόσμο φτιαγμένο από φρούτα: Ένα δελφίνι από κεράσια βυθίζεται σ’ ένα κύμα από βερίκοκα, ένα ασανσέρ μεταμορφώνεται σε μίξερ για ναφτιάξει χυμό από φράουλες, ένας πολύχρωμος λαγός τρέχει προς ένα ρολόι με καροτένιους δείκτες. Χρώματα, μουσική και φρουτένια διάθεση, χαρακτηρίζουν την επικοινωνία.
Marketing Week Online( 14 Ιουνίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=30541