Από την TBWA\Chiat\Day Los Angeles
Ο σπουδαίος τζαμαϊκανός δρομέας Usain Bolt πρωταγωνιστεί σε ένα νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η TBWA\Chiat\Day Los Angeles για λογαριασμό του Gatorade.
(Λος Αντζελες) Το σποτ επικοινωνεί το γεγονός ότι η σειρά G του Gatorade βελτιώνει την απόδοση των αθλούμενων. Δείχνει, λοιπόν, τον Bolt να καταναλώνει το G 01 Prime και στη συνέχεια να ξεπερνά σε κούρσα τον ίδιο του τον εαυτό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η TBWA\Chiat\Day Los Angeles βραβεύτηκε στο περυσινό Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών με Grand Prix στις κατηγορίες Promo & Activation και PR χάρη στην καμπάνια «Replay» για το Gatorade.
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=34281
Marketing Week Online( 19 Ιανουαρίου 2011)