Follow us -Twitter
Lowe Athens | Ήβη Fruitea | Λανσάρισμα
Η Lowe Athens ανέλαβε την επικοινωνία λανσαρίσματος του Ήβη Fruitea, του νέου προϊόντος της Pepsico-Ήβη. Επίσης επιμελήθηκε τη συσκευασία. Το brand συνδυάζει στοιχεία από τις κατηγορίες των αναψυκτικών, των χυμών, και του τσαγιού. Η Lowe Athens το ονόμασε, σχεδίασε τη νέα συσκευασία για τα δύο variants που κυκλοφορούν στην αγορά και δημιούργησε δύο ταινίες που τονίζουν τη διαφοροποίηση του προϊόντος εστιάζοντας στην ένωση των δύο συστατικών. Στην τηλεοπική καμπάνια η Έλενα Παπαρίζου, πρέσβειρα της Ήβη, ενώνει τα κόκκινα φρούτα και το κόκκινο τσάι δημιουργώντας σε κάθε ταινία και μία από τις δύο γεύσεις του Ήβη Fruitea, εκχύλισμα
κόκκινου τσαγιού με χυμό ρόδι και εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού με χυμό φράουλα. Η υπογραφή «φυσικά μαζί» εκφράζει το χαρακτήρα του Ήβη Fruitea.
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=37&la=1&ct=4&arID=30595