Τα παραπάνω συζητήθηκαν στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων την Τρίτη το πρωί, παρουσία του υφυπουργού, Μ. Καρχιμάκη, του γενικού γραμματέα, Κ. Κανελλόπουλου, του προέδρου της Ένωσης Κονσερβοποιών Ελλάδας, Κ. Αποστόλου, του πρόεδρου της Venus Growers, Θ. Καραΐνδρου και πολλών άλλων εκπροσώπων παραγωγών και μεταποιητών.
Η πρόκληση που έχει μπροστά της τώρα η ελληνική βιομηχανία κομπόστας είναι να πείσει τις διεθνείς αγορές ότι αξίζει να πουλήσει το προϊόν της σε καλύτερη τιμή, διότι οι αγοραστές θυμούνται ακόμα το περσινό φιάσκο Κιλτίδη με τα κοντέινερ κομπόστας που πήγαν στη ρωσική αγορά σε υπερβολικά χαμηλές τιμές.
Από την πλευρά της, η κυβέρνηση καλείται από τους μεταποιητές φέτος, όχι να βάλει το χέρι στην τσέπη, αλλά να διευκολύνει την έκδοση πράσινων καρτών για φορτηγά από χώρες όπως η Μολδαβία, που εξυπηρετούν την αγορά της Μόσχας. Με αυτό τον τρόπο θα γίνεται και πιο ομαλή η ροή της μεταφοράς προς την ανατολική Ευρώπη και η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής κομπόστας δεν θα εξαρτάται από το τιμολόγιο των Ελλήνων αυτοκινητιστών, τουλάχιστον μέχρι να απελευθερωθεί πλήρως το επάγγελμα του οδηγού φορτηγών.
agronews.gr