Σε αλλαγή της λογιστικής μεθόδου με την οποία υπολογίζονται οι εκπτώσεις και οι παροχές στις πωλήσεις παγωτού στο εσωτερικό στους λογαριασμούς περιοδικής κατανομής των ενδιάμεσων οικονομικών καταστάσεων προχώρησε η Κρι-Κρι.
Εξαιτίας των λογιστικής αυτής αλλαγής, όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της η γαλακτοβιομηχανία, ο κύκλος εργασιών και τα μεγέθη της κερδοφορίας του πρώτου τριμήνου του 2010 εμφανίζονται μειωμένα κατά 689.582 ευρώ.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι η εν λόγω αλλαγή δεν επηρεάζει επ' ουδενί τα μεγέθη των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων, αλλά αφορά αποκλειστικά στην απεικόνιση των μεγεθών που παρουσιάζονται στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις.
Χωρίς την ανωτέρω αλλαγή λογιστικής εκτίμησης, ο κύκλος εργασιών της εταιρίας θα διαμορφωνόταν σε 9.236 χιλ. ευρώ έναντι 7.969 χιλ. ευρώ το α' τρίμηνο του 2009 (μεταβολή +15,9%). Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας θα διαμορφωνόταν σε 875 χιλ.797 χιλ. ευρώ το α' τρίμηνο του 2009 (μεταβολή +9,7%). ευρώ έναντι
Βάσει των οικονομικών καταστάσεων που δημοσιεύονται, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 8.834 χιλ. ευρώ έναντι 8.164 χιλ. ευρώ το 2009 ενώ τα μεγέθη της κερδοφορίας του ομίλου διαμορφώνονται ως εξής:
-Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 625 χιλ. ευρώ έναντι 1.372 χιλ. ευρώ το α' τρίμηνο 2009.
-Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 25 χιλ. ευρώ από 741 χιλ. ερώ το 2009
-Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε 180 χιλ. ευρώ έναντι 691 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.
Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της Κρι-Κρι ανήλθε σε 8.547 χιλ. ευρώ έναντι 7.969 χιλ.185 χιλ. ευρώ από 798 χιλ. ευρώ το 2009. ευρώ το 2009. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στο εσωτερικό της χώρας, έχει οδηγήσει σε πτωτική πορεία και τους κλάδους που δραστηριοποιείται η Κρι-Κρι. Για το λόγο αυτό, η διοίκηση της εταιρίας καταβάλλει συστηματικές προσπάθειες προς δύο κατευθύνσεις. Από τη μία μεριά επιδιώκει ενίσχυση των μεριδίων της εταιρείας στην εγχώρια αγορά, αξιοποιώντας τη γεωγραφική επέκταση και το λανσάρισμα νέων προϊόντων.
Παράλληλα, επιδιώκει την αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζονται στις κοντινές αγορές του εξωτερικού, ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη γεωγραφική διασπορά των πωλήσεων και μείωση της εξάρτησης από συγκεκριμένες αγορές. Στο α' τρίμηνο 2010, οι πωλήσεις του ομίλου στο εξωτερικό ανήλθαν σε 2.990 χιλ. ευρώ έναντι 1.184 χιλ. ευρώ στο α' τρίμηνο 2009.
www.agronews.gr