Η Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi δημιούργησε άλλη μία ανατρεπτική καμπάνια για την μπίρα Andes.
(Μπουένος Aιρες) Έπειτα από τις πολυβραβευμένες «Teletransporter» και «Friend Recovery», το agency του Pablo Del Campo έδωσε και πάλι την ευκαιρία σε άνδρες και γυναίκες να «αποδράσουν» από βαρετές εκδηλώσεις. Οι χρήστες έπρεπε να μπουν στη σελίδα της Andes στο Facebook και να γράψουν ποια εκδήλωση ήθελαν να αποφύγουν, την ακριβή ημερομηνία και τη διεύθυνση.
Επίσης, καλούνταν να επιλέξουν τον «ήρωα» που θα έσπευσε να τους βοηθήσει. Σε δύο μήνες, οι «ήρωες» της Del Campo διέσωσαν αρκετούς βαριεστημένους συμπολίτες τους και, αφού
βιντεοσκόπησαν κάθε «απόδραση», «ανέβασαν» πολλές εξ αυτών στο Διαδίκτυο.Επίσης, καλούνταν να επιλέξουν τον «ήρωα» που θα έσπευσε να τους βοηθήσει. Σε δύο μήνες, οι «ήρωες» της Del Campo διέσωσαν αρκετούς βαριεστημένους συμπολίτες τους και, αφού
Marketing Week Online( 14 Φεβρουαρίου 2012)