Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Γιώργος Λάνθιμος
Η Mythos λάνσαρε την νέα της καμπάνια, με μια νέα, χιουμοριστική και αισιόδοξη ματιά.
Κατανοώντας τις δυσκολίες της εποχής αναδεικνύει εκ νέου την καθημερινότητα των Ελλήνων και τη σημασία της θετικής σκέψης ως τρόπου ζωής. Η καθημερινή κίνηση στους δρόμους και η πίεση να τα προλάβει κανείς όλα, πολλές φορές λειτουργούν ανατρεπτικά στα καθημερινά σχέδια.
Όμως, σύμφωνα με το concept, η Mythos είναι εκεί και προτείνει θετική αντιμετώπιση ακόμη και στα απρόσμενα. Το δημιουργικό υπογράφει η Leo Burnett και τη σκηνοθεσία ο Γιώργος Λάνθιμος.
Όμως, σύμφωνα με το concept, η Mythos είναι εκεί και προτείνει θετική αντιμετώπιση ακόμη και στα απρόσμενα. Το δημιουργικό υπογράφει η Leo Burnett και τη σκηνοθεσία ο Γιώργος Λάνθιμος.
Marketing Week Online( 12 Μαΐου 2011)