Νέο segment στην αγορά snacks από τη Smart Foods
Μια νέα σειρά premium προϊόντων στην κατηγορία των snack λανσάρει αυτή την περίοδο η Smart Foods (www.smartfoods.com.gr), εταιρεία 40ετους δραστηριότητας στον χώρο των τροφίμων και της παραγωγής πρώτων φυτικών υλών.
Πρόκειται για τη σειρά snack με βάση το ποπ κορν, υπό το brand My Popcorn. Το brand αποτελείται από 4 διαφορετικές γεύσεις: My Popcorn Βουτύρου, My Popcorn Τυρί, My Popcorn Pizza και My Popcorn Τομάτα και Ελιά, τα οποία κυκλοφορούν σε πρακτική συσκευασία για όλες τις χρήσεις, σεκουβαδάκι 5,1 λίτρων.
Το προϊόν έχει τοποθετηθεί σε επιλεγμένα σημεία πώλησης της ηπειρωτικής Ελλάδας από τον περασμένο Νοέμβριο, ενώ εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί και σε επιλεγμένες αλυσίδες delicatessen στην Αθήνα. Η σειρά My Popcorn απευθύνεται τόσο στην επαγγελματική όσο και στην καταναλωτική αγορά και εκτιμάται ότι ανοίγει ένα νέο segment στην αγορά των snacks, δεδομένου και ότι είναι 100% ελληνικής παραγωγής, από την ίδια την εταιρεία που τα εμπορεύεται.
Η Smart Foods είναι ελληνική εταιρεία που εδρεύει στην Ξάνθη και διαθέτει συνολική ιδιόκτητη έκταση που αγγίζει τα 2000 στρέμματα στον ακριτικό κάμπο, στην οποία μεταξύ άλλων καλλιεργεί καλαμπόκι, πρώτη ύλη των snack My Popcorn. Επικεφαλής της εταιρείας είναι οι Μανώλης και Σάββας Σπάρταλης.
Marketing Week Online( 11 Απριλίου 2011)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=35791