Η οικονομική κρίση δεν φαίνεται να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην αγορά ζυμαρικών, μια τάση δικαιολογημένη με δεδομένη τη θέση που κατέχουν τα ζυμαρικά στην ελληνική διατροφή, επισημαίνει η Barilla Hellas, αναφερόμενη στην ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά ζυμαρικών.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η καταναλωτική τάση αποτυπώνεται και στα στοιχεία της Nielsen Market track (στοιχεία δωδεκαμήνου Δεκ. 09-Νοε. 10), με κορυφαίες τις μάρκες Misko και Barilla, φέρνοντας τη Barilla Ελλάδος πρώτη, με ποσοστό 42% σε μερίδιο όγκου και 47% σε μερίδιο αξίας, στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.Ως παράγοντες για την επιτυχία των δύο brands, η εταιρεία αναφέρει την ιστορικότητα, παράδοση, τεχνογνωσία και καινοτομία, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας κ.λπ. Η Barilla Hellas επισημαίνει τη δέσμευσή της για νέες διατροφικές προτάσεις, προϊόντα, σχήματα και γεύσεις ανταποκρινόμενες στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών.
Marketing Week Online( 7 Φεβρουαρίου 2011)