To εταιρικό τηλεοπτικό σποτ θα είναι «στον αέρα» μέχρι τον Ιούνιο
Με δύο νέες διαφημιστικές ταινίες επανεμφανίζεται η εταιρεία πρώτων υλών μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής Piccolino στην ελληνική αγορά.
Το πρώτο σποτ που υλοποίησε η Idea.mcs αποτελεί εταιρική παρουσίαση των προϊόντων Piccolino με προτάσεις για όλες τις ημέρες της εβδομάδας, ενώ το δεύτερο, έχει προϊοντικό χαρακτήρα και δίνει ευχές σε καταναλωτές και πελάτες της εταιρείας για το 2011.Οι ταινίες προβλήθηκαν στην τηλεόραση καθόλη τη διάρκεια των εορτών, ενώ η καμπάνια θα συνεχιστεί και για το 2011, με το corporate σποτ, που θα συνεχίσει να προβάλλεται μέχρι τον ερχόμενο Ιούνιο. Την υλοποίηση του επικοινωνιακού πλάνου στα media και σε below-the-line ενέργειες ανέλαβε η Idea.mcs.
Marketing Week Online( 10 Ιανουαρίου 2011)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=34088