Σε εξέλιξη βρίσκεται η καμπάνια της εταιρείας Πολυκαλά, η οποία υλοποιείται από την Idea.mcs με έντυπες καταχωρίσεις και below-the-line ενέργειες σε τελικά σημεία πώλησης.
Η εταιρεία Πολυκαλά προωθεί στην ελληνική αγορά 7 πρωτοποριακές γεύσεις λικέρ που στηρίζονται σε παραδοσιακές ελληνικές συνταγές.Η Idea.mcs, εκτός από την προώθηση των προϊόντων ανέλαβε και τον δημιουργικό σχεδιασμό των συσκευασιών των νέων γεύσεων λικέρ που η εταιρεία Πoλυκαλά θα λανσάρει στην ελληνική αγορά.
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=34437
Marketing Week Online( 27 Ιανουαρίου 2011)