Η μείωση των καταναλωτικών δαπανών και η σαφώς πιο επιφυλακτική συμπεριφορά των καταναλωτών φαίνεται ότι είχε άμεσο αντίκτυπο στα οικονομικά αποτελέσματα μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ, της Carrefour Μαρινόπουλος.
Σύμφωνα με το δημοσιευμένο ισολογισμό της εταιρείας, τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν κατά 98,31% στα 320.413 ευρώ από 19,039 εκατ. ευρώ το 2008. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 59,76%, στα 15,542 εκατ. ευρώ και τα κέρδη πριν τους φόρους περιορίστηκαν στα 6,208 εκατ. ευρώ (-75,32%). Παράλληλα, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 3% στα 1,93 δισ. ευρώ. http://www.agronews.gr/content/view/57924/240/lang,el/ |