http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::f&b industry news:: Νέες αγορές και προϊόντα για τη Λούξ Μαρλαφέκας

http://www.loux.gr/images/layout/logo.png

Σταθερή, με οριακή άνοδο, ήταν η πορεία της Λουξ Μαρλαφέκας και το 2009, καθώς οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 19,40 εκατ. ευρώ, έναντι 19,39 εκατ. ευρώ το 2008.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) κατέγραψαν άνοδο 7,6% και ανήλθαν στα 4,44 εκατ. ευρώ έναντι 4,13 εκατ. ευρώ το 2008. Τα κέρδη μετά από φόρους και αμοιβές, κατέγραψαν μια ελαφριά άνοδο και διαμορφώθηκαν στα 3,49 εκατ. ευρώ από 3,48 εκατ. ευρώ το 2008. Τα πρώτα ενδεικτικά στοιχεία του τετράμηνου 2010 παρουσιάζουν άνοδο των πωλήσεων κατά 15,4% σε όγκο, ενώ οι εκτιμήσεις της διοίκησης παραμένουν συγκρατημένα αισιόδοξες για το σύνολο του έτους.

Σε ό, τι αφορά στο επενδυτικό της πρόγραμμα, η Λουξ Μαρλαφέκας έχει χαράξει ένα 3ετές πρόγραμμα ανάπτυξης και επέκτασης, η υλοποίηση του οποίου θα βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τη γενικότερη εικόνα που θα παρουσιάζει τόσο η ελληνική οικονομία, όσο και ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείται. Το επενδυτικό πρόγραμμα αφορά στην επέκτασή της σε νέες αγορές και σε νέα προϊόντα.

Το 2010 στόχος είναι η σταθεροποίηση σε ώριμες αγορές (περιοχές) και η ενδυνάμωση σε νέες για την εταιρεία αγορές και κανάλια διανομής. Επιπλέον μέσα στο τρέχον έτος, η Λουξ θα προχωρήσει στο λανσάρισμα στην αγορά της νέας της εικόνας με αλλαγή στη συσκευασία για τους χυμούς και τα αναψυκτικά.

Marketing Week Online
marketingweek.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr