Εκτιμήσεις για κερδοφόρα χρήση σε επίπεδο εταιρικό και ομίλου
Η ονομαστική αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας ήταν πέρυσι της τάξης του 2%. |
Η ονομαστική αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας ήταν πέρυσι της τάξης του 2%. Πρόκειται για μεταβολή η οποία δεν έχει συμπεριλάβει τις περυσινές πωλήσεις υγρών καυσίμων από τα 12 πρατήρια που λειτουργεί η εταιρεία σε ισάριθμα σούπερ μάρκετ.Οπως σημειώνουν στελέχη της Αφοί Βερόπουλοι, κατά το 2009 οι τιμές των υγρών καυσίμων υπέστησαν κάθετη πτώση, με αποτέλεσμα να κινηθεί ανάλογα και ο τζίρος της κατηγορίας, επηρεάζοντας σημαντικά τις γενικότερες επιδώσεις της Αφοί Βερόπουλοι. Σε ό,τι αφορά τη θυγατρική Χαλκιαδάκης, η οποία εδρεύει στην Κρήτη, το 2009 έκλεισε με οριακά μειωμένο τζίρο (0,29%), από τα 124,5 εκατ. ευρώ στα 124,2 εκατ. ευρώ.
Τέλος, για το 2009 η Αφοί Βερόπουλοι αναμένεται να ανακοινώσει κέρδη τόσο σε εταιρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο ομίλου. Υπενθυμίζεται ότι το 2008 είχε κλείσει για τον όμιλο με κέρδη προ φόρων 4,318 εκατ. ευρώ και για τη μητρική, την Αφοί Βερόπουλοι, επίσης με κέρδη προ φόρων της τάξης των 3,992 εκατ. ευρώ.
Σε ΠΓΔΜ και Σερβία
Σε ΠΓΔΜ και Σερβία οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν το 2009 μεικτή εικόνα συγκρινόμενες με το 2008. Ειδικότερα, στην ΠΓΔΜ καταγράφηκε άνοδος των πωλήσεων κατά 2,5%, με τα έσοδα της τοπικής εταιρείας να διαμορφώνονται από τα 52,3 εκατ. ευρώ στα 53,6 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα κατά την περυσινή χρήση δεν λειτούργησε νέα καταστήματα στη γειτονική χώρα. Σήμερα, διατηρεί οκτώ σούπερ μάρκετ, ενώ για το τέλος του 2010 δρομολογεί τη λειτουργία ενός μεγάλου εμπορικού κέντρου με έδρα τα Σκόπια. Στο Βελιγράδι, αντίθετα, ο όμιλος σημείωσε πτώση τζίρου κατά 5,5%, από τα 40,7 εκατ. ευρώ το 2008 στα 38,5 εκατ. ευρώ το 2009. Στη Σερβία η τοπική εταιρεία λειτουργεί τρία καταστήματα και έχει δρομολογήσει την ίδρυση ακόμη δύο, εκ των οποίων το ένα καταβάλλεται προσπάθεια να ανοίξει τις πόρτες του στο καταναλωτικό κοινό έως το τέλος του 2010.
Πηγή: naftemporiki.gr