Η καμπάνια «Dole Earth» και στην Ελλάδα

Η Dole Ευρώπης αποκαλύπτει το «ίχνος» των προϊόντων της

 Dole

Η Dole Ευρώπης δημιούργησε μια νέα ιστοσελίδα που επιτρέπει στους καταναλωτές να ανακαλύψουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τις μπανάνες.
Η καμπάνια «Dole Earth», η οποία απέσπασε το βραβείο «HAMMA Award» για την πιο δημιουργική καμπάνια μάρκετινγκ του 2012, λανσάρεται πλέον και στην Ελλάδα. Στη νέα ετικέτα πάνω στις μπανάνες Dole, υπάρχει ένας μοναδικός κωδικός. Ο χρήστης μπορεί να τον εισάγει στο www.dole-earth.com και να ανιχνεύσει τη φυτεία στην οποία μεγάλωσε η
μπανάνα.

Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει πληροφορίες σχετικές με τη συγκεκριμένη φυτεία, τη χώρα, την περιοχή καθώς και την πιστοποίησή της. Η  διαδραστική επίσκεψη στη μπανανοφυτεία έχει τη μορφή αληθινής ξενάγησης σε όλη τη διαδικασία παραγωγής και γνωριμία με μερικούς από τους εκεί εργαζόμενους.

«Ως leader brand του τομέα φρούτων η Dole αποδέχεται την πρόκληση να διηγείται την ιστορία των προϊόντων της. Αποδεικνύει ότι  η υψηλή τεχνογνωσία και το πάθος για ποιότητα είναι απαραίτητα για τη σωστή καλλιέργεια φρούτων», λέει ο Xavier Roussel, Δ/ντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Dole Ευρώπης.


Marketing Week Online( 12 Μαρτίου 2013)