Στην Mcgarrybowen η Toblerone παγκοσμίως

Η λονδρέζικη εταιρεία επεκράτησε της Wieden & Kennedy

 
Η Mcgarrybowen, η οποία αποτελεί τη μετεξέλιξη της Dentsu Λονδίνου, επεκράτησε στην τελική φάση του spec της Toblerone για την ανάθεση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της.

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η εταιρεία διαγωνίσθηκε στην τελική φάση με την Wieden & Kennedy Λονδίνου, ενώ η Ogilvy & Mather που χειριζόταν το λογαριασμό, δεν συμμετείχε στο δεύτερο γύρο του spec. Είναι η δεύτερη μεγάλη επιτυχία της Mcgarrybowen, από τη στιγμή
που εγκατέλειψε το όνομα Dentsu London νωρίτερα φέτος. Τον Ιούλιο, κέρδισε τον πανευρωπαϊκό λογαριασμό της Honda, ύψους 25 εκατ. λιρών. Η Toblerone ανήκει στο portfolio της Mondelez International.
 
Marketing Week Online( 13 Νοεμβρίου 2012)